miercuri, 14 decembrie 2011

Tort pt turta Mirelei

Am facut tortul acesta cu ocazia ruperii turtei nepoticii mele scumpe, Mirela. Este inspirat de pe forumul bucataria noastra - veronica.forumhit.ro. Vom avea nevoie de piscoturi, sticksuri Finetti, 400 ml cafea si ingredientele pentru crema.

Ingrediente crema:
-          1 cutie mascarpone 250 gr
-          1 cutie smantana Milli 250 gr
-          300 ml frisca lichida
-          1 plic gelatina

Procedeu crema:
Eu am facut o cantitate mai mare pentru ca am fost vreo 20 persoane, dar sincer nu mai stiu dar cred ca am dublat-o.
Se pune gelatina la hidratat in cateva linguri de apa rece pentru 10 minute. Se topeste la bain-marie si se lasa deoparte.
Separat se amesteca intr-un castron mai incapator mascarponele, smantana si frisca lichida. Se amesteca cu mixerul pana se intareste putin. Se toarna peste gelatina calduta si se omogenizeaza.

Asamblare tort:
Se tapeteaza tava in care se va asambla tortul cu folie alimentara. Se pune un rand de piscoturi inmuiate in prealabil in cafea. Se pune un strat subtirel de crema, cat sa acopere putin piscoturile, apoi sticksurile Finetti din loc in loc si iar crema cat sa le acopera. Se mai pune un de piscoturi inmuiate in cafea si se repeta procedeul cu crema. La sfarsit se mai adauga un rand de piscoturi.
Se da la rece pana a doua zi dupa care se scoate din tava rasturnandu-se pe platoul de servire, se scoate folia alimentara cu multa grija si se orneaza dupa bunul plac.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu