marți, 13 decembrie 2011

Saratele cu cascaval

Pentru reteta aceasta m-am inspirat din retetele postate de Mon aici

Ingrediente:
- 1 cup faina integrala (114 gr)
- 1 cup tarate de ovaz (130 gr)
- 1 cup unt moale (eu am folosit 200 gr)
- 1 lingurita sare
- 500 gr cascaval (in reteta era branza Cheddar, eu am folosit cascaval)
- 1 albus de ou pentru ungere

Procedeu:
Se amesteca bine de tot untul cu faina, taratele de ovaz si casvalul dat pe razatoare pana se omogenizeaza totul. La nevoie se mai adauga dupa caz faina+tarate ovaz (daca e prea moale) sau putina apa (daca e prea tare). Se infasoara aluatul in folie alimentara si se da la frigider pana a doua zi.
Se preincalzeste cuptorul la 180 ° C. Se scoate aluatul din frigider si se imparte in 3-4 bucati. Se foloseste doar cate o bucata o data, restul se tin la frigider, pentru a nu se inmuia prea tare si pentru a se putea lucra cu el. Se intinde o foaie potrivit de subtire, cat vreti voi sa fie de groase, si se taie patratele. Se ung cu albusul de ou batut putin si se presara deasupra seminte mac, de in sau susan.
Se coc circa 15-20 minute, pana se rumenesc.




2 comentarii:

  1. ai un blog minunat! De o luna tin monti,timp in care am slabit 4 kg, iar faptul ca tu ai postat multe retete conforme, ma bucura nespus, pt ca am de unde ma inspira in continuare. Te-am adaugat in listuta mea de blogroll, ca sa te pot urmari mai bine.
    Daca iti face placere, sper sa ma vizitezi si poate ma adaugi si tu. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc nespus! Tine-o tot asa cu regimul si ai sa vezi ce frumos ai sa slabesti! Din pacate eu nu prea am mai tinut monti curat,pot sati spun ca in 6 luni in care am mancat de F2 si cu destule abateri am ramas cu succes la acceasi greutate. Iti doresc sa ajungi si tu la greutatea dorita!
    P.S. Te-am adaugat si eu la blogroll! Pupici multi!

    RăspundețiȘtergere