marți, 13 decembrie 2011

Pui cu ciuperci in sos de smantana

Antzu, iti multumesc frumos pentru aceasta reteta minunata. Reteta ei este doar pentru 3 portii, eu am facut o cantitate mai mare pentru a ne ajunge cateva zile. Se poate jongla cu cantitatile cum doriti in functie de nevoi.

Ingrediente:
-          1 pachet de pulpe de pui dezosate (se poate folosi orice parte de pui, eventual chiar tot puiul)
-          400 gr ciuperci (eu am folosit o conserva mare)
-          1 ceapa
-          3 catei usturoi
-          putin vin alb (eu din pacate nu am avut)
-          900 gr smantana
-          2 linguri faina linte (naut/hrisca)
-          sare si piper

Procedeu:
Se taie pulpele de pui bucatele. Se calesc in putin ulei pana isi schimba culoarea, apoi se condimenteaza cu sare si piper. Se adauga ceapa si ciupercile. Se lasa la foc mic pana scade toata zeama. Se adauga vinul, cine are J si se lasa iar la scazut. Se adauga usturoiul taiat bucatele mici de tot si smantana amestecata cu faina. Se mai lasa 5-10 minute pe foc.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu