marți, 13 decembrie 2011

Cheddar & bacon log

Am facut acest rulou cu ocazia serbarii zilei mele de nastere. Am fost inspirata de pe culinar.ro

Ingrediente:
-          250 gr cream cheese la temperatura camerei
-          5 linguri maioneza
-          1/8 lingurita sos Worcestershire (eu nu am pus, nu aveam)
-          350 gr Cheddar (cascaval) ras
-          2 pumni de bacon prajit crocant taiat bucatele mici
-          2 legaturi, mai mici, ceapa verde tocata
-          sare, piper
-          3-4 picaturi sos Tabasco (eu am pus praf de chilli dupa gust)
-          seminte de floarea soarelui crude, macinate

Procedeu:
Se amesteca cream chesse-ul, maioneza si sosul, in cazul meu praful de chilli. Se poate folosi mixerul. Apoi se adauga cheddar-ul, bucatelele de bacon si ceapa verde si se amesteca bine. Se acopera castronul si se da la frigider 2-3 ore.
Se da amestecului forma de sul, se da prin semintele de floarea soarelui zdrobite si se pune in folie alimentara pana la servire.
Inainte de a se servi se taie felii si se pun pe saratele cu cascaval, ca acestea de aici:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu